skozi objektiv:

- Misli o slikarstvu, povzetke o likovni umetnosti, ki sem jo preuči predvsem med študijem na Šoli za risanje in slikanje v Ljubljani ter med prebiranjem različnih literature, imeni različnih likov ustvarjalcev in še kaj zanimivega najdete na tej spletni strani v skupini LIKOVNA UMETNOST.

 

Priznani fotograf Arne Hodalič na svojih predavanjih več ponavlja, da je o kompoziciji v fotografiji učen med opazovanjem slik v muzeju Louver.

Poseben izziv je ujemanje dobre kompozicije z uporamo kamer v prenosnih telefonih, ki ne zadr ajo z optičnim zumom. Misli Ronalda Bartheza o fotografiji socio postajajo le teorija, v praksi fotografiramo vsi, merila dobrih posnetkov tako spremenjena. Poseganje v posnetke je enostavno, prav tako njihovo spreminjanje in oblikovanje. Je klasika še pomembna? Lahko še vedno govorimo o občutkih in doživetjih, ki jih opisuje Barthez, ko stojimo pred objektivom?

 

... Kot dobrodošlo posebnost lahko smatramo umetniško ustvarjalnost Ernesta Artiča, saj izhaja iz fotografije, s katero je pridobil dragoceno osnovno znanja iz obvladovanja likovnih elementov, nekaj vpliva na njegove slikarske upodobitve, ki jim se posveča od konca raznih let, pa tudi predodložitev do fotomontiranja, še posebej v smislu vključevanja podobe v podobo. Svoje likovno izobrazbo je nadgradil z diplomo na Ljubljanski Šoli za risanje in slikanje, kjer je leta 2014 unošeno integrisanje in magistrski študij, Raziskujoč sociološko problematiko medijev in možnosti za mnočenje z resnico, navezujoči hkrati na možnosti upodabljanja iluzioističnih prizorov, ki jih sam izvajati, na primer v zgodnjem nadrealističnem ciklu Sedem čudes Slovenije ali pa v zadnjih, anemično pop-artovskih abstrakcijah, tako ali drugače povezanih z vodo...

Mario Berdič, likovni kritik

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •